dualisme

Lihatlah kedua tes gak penting ini:

1. boyish girl… dulu sih udin pernah ngisis kuisnya juga, hasilnya disindang.


You Are 70% Boyish and 30% Girlish


You are pretty evenly split down the middle – a total eunuch.
Okay, kidding about the eunuch part. But you do get along with both sexes.
You reject traditional gender roles. However, you don’t actively fight them.
You’re just you. You don’t try to be what people expect you to be.

2. persentasi male & female… dulu juga pernah ngisi kuisnya.


Your Brain is 73% Female, 27% Male


Your brain leans female
You think with your heart, not your head
Sweet and considerate, you are a giver
But you’re tough enough not to let anyone take advantage of you!

Tauuu… tauuuuu…. nggak penting neh… cuma seru aja… aku ini rupanya, menurut kuis-kuis itu, cowok banget tapi juga cewek banget… hehehehe gimandang sih? Kalau dipikir-pikir, secara penampilan… nggak tuh, aku gak cowok banget… cewek banget malah, soalnya full lenongan… eh, tapi kadang jadi mirip banci…

Sutralah….

Eh, kalian cobain deh… kuisnya ada banyak dan macem-macem… jelas nggak penting, tapi seru aja.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s